Inbjudan

Igår kom inbjudan till mitt första amerikanska bröllop.
Ska bli så himla kul!
I September åker vi till Chicago & firar vänner som knyter band.
Jag har letat som en galning efter en klänning som kan passa denna pampiga tillställning.
Och i helgen fann jag den.



Den är från världskända designern Nina Ricci.
Och från början kostade hade den kostat mer än en hel New York-månadshyra.
Men priset jag fick den för är skrattretande.
Så himla nöjd är jag!

Nu gäller det att hitta accessoarer att pimpa upp den med.
Rött & guld tror jag det får bli.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Verkligen jättefin klänning! Mysigt med bröllop, min bästa vän ska gifta sej om några veckor. Ska bli såå kul! Gillar verkligen att läsa om dina äventyr i världens bästa stad. Keep it up!

(ps. vi har visst gemensamma vänner på fb, är du från värmland..?)

2011-07-06 @ 23:18:28
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/
Postat av: Jenny

Magdalena - Men åh vad glad jag blir när jag läser din kommentar! Tack fina du!

Ja visst är jag från värmland. Karlstad som jag tror att du också är ifrån efter att ha läst din blogg? :)

2011-07-07 @ 02:13:42
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0