Mera bär!

Okej. Nu har jag gått & blivit bär-beroende.
Jag vill ha bär & vaniljyogurt hela tiden.
SÅ GOTT!

Vad händer idag då..?
Jo!
Jag ska på en barn-rock-konsert med lillbebis i Fort Greene Park.
Så himlans mysigt är det!
Vi packar picknick & filt & parkerar rumpan bland tusentals andra barn.
Det dansas & sjungs i en hel timme, varje onsdag.
Det är massa olika band som påminner om svenska "Mora Träsk".
Jag älskar det!

Så det blir nog en bra dag.
Temperaturen är dock inte den roligaste, så jag hoppas att solen inte kikar fram för ofta.
Igår var det 37 grader & idag ska det bli uppåt 40.
VARMT!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är beroende av fruktsallad med turkisk eller grekisk yogurt :)

2011-07-20 @ 13:55:20
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Åhhh Vad vi tycker synd om dig ! (inte)

Det regnar inte på Irland, men det hänger i luften.

Barn-rock låter kul, kommer du ihåg Electric Banana Band på Sandgundsudden ?

Kramar i massor

Pappa

2011-07-20 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0