Nu känns det bra

Idag har vi tagit det lite lugnan här hemma.
Jag handlade mat imorse, lagade dumplings till lunch, storsade lite med vovven & bara mådde bra.
Sen började vi mäta här hemma.
Alla möbler, från vägg till vägg osv för att jämföra med nya lägenheten som vi skulle & titta på.
SÅ skönt var det att få komma & ta en till kik.
Det var hemskt stökigt dock så bilderna är hemska, men jag blev så lättad när jag såg den igen & kände att detta blir perfekt.
Phew!
Ni vet hur man börjar föreställa sig saker i hjärnan & börjar hitta på en massa om hur trångt, fult osv det är när man glömt bort hur det egentligen är?
Jag har haft drömmar om hemska plastgolv.
Men inte finns det ett endaste platsgolv.
På övervåningen är det riktigt fina trägolv.
Och jag har tänkt mig att sovrummet är ju så hemskt litet & mörkt att jag kommer få ångest.
Inte är det litet inte! Och inte är det mörkt?!

Så nu är jag lugn & glad.
Väldigt glad!

Vi lagade saftiga biffar igen till middag. Med mitt underbara hemlagade mos.
Och Aromat hade jag på moset. Mmhmm.

Nu äts det Ahlgrens bilar & snart ska vi se Rango.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill se biiiiilder på er nya lägenhet. :)

2011-08-01 @ 10:35:45
Postat av: Jenny

Sara - Jag vill så gärna visa er, men bilderna ser hemska ut eftersom det var äckligt stökigt i lägenheten. Ni får hålla tillgodo i ungefär 2 veckor till. Sorry!

2011-08-01 @ 13:22:05
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0