Utelåst

Jag sprang lite ärenden idag.
Handlade mat, kollade lite kläder.
Gick hem för att förbereda inför älskade, tempur-madrassens ankomst.
Tvättade sängkläder för fulla muggar.
Sen fick jag något slags städryck & började tvätta allt som finns i lägenheten ungefär.
Sista maskinen gick det dock utför. Allt var sjöblött & maskinen plingade & plongade som aldrig förr. Så nu ligger massa grejs i badkaret & simmar runt.
Där började min otur..

Gick på en superhärlig promenad med vovvis



Till parken gick vi.
Där står ett piano över sommaren som man kan spela på om man vill



Dom står lite överallt i New York & jag tycker det är ett himla härligt initiativ!

Vi lyssnade på musik en sväng & vilade under ett träd.

Sen när vi skulle gå hem, kände jag att något var fel.
Väl hemma inser jag att jag låst mig själv ute.
Försöker få någon att hjälpa mig i byggnaden men alla var så himla upptagna & jag bara väntade & väntade.
Så jag fick tag på han som går ut med Mally varje dag & fick ta hans nyckel.
Väl hemma hoppar jag in i duschen, blåser håret & ska sen platta det lite.
Då går platången sönder & börjar ryka.

Nu får det väl vara nog med elände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0