Hit & dit

Jag springer fram & tillbaka, kladdar ner saker jag inte får glömma packa, städar lite (vi har en kompis som ska sova här inatt), skriver ner fler saker, lägger fram saker, springer lite till..
Oj vad mycket man måste komma ihåg att ta med sig till en liten hund!
Det är både det ena & det andra som inte kommer finnas tillgängligt på ön vi ska till.
Så det får inte glömmas.

Imorgon åker vi iväg tidigt & det ska bli så SKÖNT!
Lilla Moo ska få åka båt & gräva i sanden för första gången & jag ska dricka drinkar & tjattra med fina vänner.
Det känns dock fortfarande hemskt ledsamt att fira midsommar utan en endaste svensk.
Ingen förstår ju i mitt sällskap vad det är. Midsommar altså.
Och inte hann jag åka till IKEA eller Sockerbit för lite svensk mat & godis.
Oh well.
Nästa år vill jag fira i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0