Madrass

Jag har ju glömt att berätta!
I lördags efter vi klippt oss & druckit lite öl, så skulle ju vi gått på bio.
Men det gjorde vi inte!
Vi traskade nämligen iväg för att köpa en ny sängmadrass. Haha.
Lite impulsivt sådär på lördagseftermiddagen.
Och vet ni vad det blev?
En Tempur!
Åååååh vad jag ska soooova som ett litet barn vareviga natt.
Förresten. Varför säger man sova som ett barn, när skitmånga barn har megasvårt för att sova?
Ahja..
Tillbaka till min nya älskling.
Madrassen.
Altså. Har ni inte legat på en tempur, gå till en sängbutik & gör det!
Det är som att ligga på ett fluffigt moln.

Jag förväntar mig nu noll rygg & nack-värk framöver.
Vi har en 60-dagars returrätts tid, så här ska det sovas som aldrig förr, för att vara riktigt säker på att det är den perfekta sängen för mig.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Amen shit va brun snygg och fräsch du är dah!!! Pudding!!!!

2011-06-23 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0