Midsommar

Idag är det midsommar i Sverige & alla uppdaterar supermysiga facebook-statusar.
Jag blir tokig!
Sluta upp med det dära fjantet.
Blir mega-avundsjuk på er sill, nubbe & färskpotatis.
Inte för att jag tycker om något av ovanstående, men.. näe, jag vet inte varför.

Själv handskas jag denna morgon med en överhormonell hund.
Inte roligt.
Vi har en vän som sover över här inatt & någon har för första gången juckat på en människa.
Vad göra?!

Dessa problem altså.
Näej hörni.
Jag ska ta & dricka lite kaffe så jag blir munter.
Sen springa ner till hörnbutiken & införskaffa lite blomster så jag kan binda mig en krans.
Och kanske lagar jag köttbullar till frukost.
Vem vet.
Sen sticker vi till Fire Island & göttar oss.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tjopp

Tjopp

Inget mer juck !

Så enkelt är det ;)

Stackar lille krake !



Midsommar kramar och drömmar

Pappa

2011-06-24 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0