Nu äre feest!

Idag gjorde vaxningen inte alls ont!
Tjoho!
Och superfina händer & fötter har jag.
Himla skönt att bli så ompysslad.
Massage fick jag efter behandlingarna & det var himelsk!
Trampade hem för att slänga mig på soffan & kolla 2 True Blood-avsnitt.
Sen fick jag minnsan vakna till för det var dags att göra mig fin, rulla köttbullar & förbereda hemmafest.
Snart kommer vänner över med massa smaskigheter & dricka.
Om vädret tillåter så blir det utekonsert vid vattnet om några timmar & efter det mer roligheter.



Idag har jag min nya transpernta blus från Pins & Needles med spetsdetaljer på axlarna.
Favvo-jeansen från Levis som jag fick av syster i julklapp & min stoooora ring från.. Hmm.. jag minns inte..
Och korallfärgade naglar blev det. Himla tjusigt!

Kommentarer
Postat av: Annso

2011-06-12 @ 12:37:10
Postat av: Annso

Låter som en helt underbar dag som du säkerligen var värd. :D

Jag ska också vaxa mig snart, haha ska passa på att göra det i Uppsala, vill verkligen inte göra det här i Karlstad. Dessutom är det billigare att åka dit och vaxa sig än att göra det på hemmaplan. Hoppas på ett grymt resultat.

2011-06-12 @ 12:38:14
URL: http://sjusorger.webblogg.se/
Postat av: mamsen

Snygg som bare den!

2011-06-12 @ 14:43:54
Postat av: Jenny

Annso - Det är helt otroligt befriande att slippa rakhyvel! Go for it!



Mammsen- Tack gullemamma :)

2011-06-12 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0