Why oh why?

Jag förstår mig inte på Facebook längre.
Skriver jag något på någons profilsida, så får jag aldrig en notis om att denna personen svarat på mitt inlägg.
Ytterst irriterande!
Så jag måste minnas vem jag skrivit något till, hela tiden & gå tillbaka vareviga dag för att kika om ett svar trillat in.
Och hur många timmar tror ni det går innan allt är ur minnet & hjärnan är ockuperad av viktigare bryderier?
Inte många.
Jag får inte ens mail om jag fått meddelande längre.
Helt plötsligt så ser jag på datan (vilket jag nästan aldrig gör, kollar på mobilen) att det finns brev att läsa & det är flera dagar gammalt.

Nej. Jag är trött på Facebook altså.
Det krånglas & dom byter design & jag fattar ingenting.
Men inte kan jag sluta logga in vareviga dag eftersom där finns ju alla mina vänner, min familj & det är så enkelt att få tag på varandra, hålla sig uppdaterad om vad som händer & sker osv.

Suck&pust&stånk.
Ni får helt enkelt ha överseende med sega svar & ibland inget svar, men inte gör jag det avsiktligt inte!
Detta Facebook altså.


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Har samma problem :/ men om du vill veta direkt när folk skrivit direkt kan du ju alltid be dom skicka ett meddelande eller göra ett inlägg i din logg som svar. Dom notiserna fungerar perfekt iaf :)

2011-06-07 @ 22:42:31
Postat av: Hanna

Samma här, dret!

2011-06-08 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0