Canal Room

Jag är inte mycket för att dansa hela natten lång när jag går ut.
OM jag gör det så ska det vara på rätt ställe & med rätt människor.
Detta är ett av dom ställena där jag inte kan stå still.
Det går inte!
Stället heter Canal Room.
Hemsidan ser så trist ut så klicka inte på den, haha.
Vi var där i lördags & dansade oss svettiga med vänner.
OJ vad jag dansade. Haha.
Lördagkvällar är bästa kvällen att gå hit.
Då är det ett coverband som spelar 80talsdängor HELA NATTEN.
Och det är så sjukt bra & sjukt roligt!
Folk klär ut sig i 80-tal från topp till tå & stämningen är så otroligt positiv.
Alla som går dit är där för att ha kul, sjunga högt, falskt & dansa hela natten lång.

Kön slingrar sig lång tidigt, så kom vid 11 & var fortfarande beredd på att köa lite.
Det kostar 20 dollar i entre & sen är det bara att börja svänga sina lurviga.



Det är en jäkla gegga där nere med alla gator i West Village, men det ligger på  285 West Broadway.
Här hittar man lite mer info om att ta sig dit osv.

Om man nu älskar att dansa, sjunga, kanske klä ut sig lite, vara uppe hela natten, dricka öl ur plastmuggar & sjunga högt till 80tals musik, så kommer man INTE ångra sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag minns när vi var där då jag fyllde år!! :) sinnesjukt roligt ställe haha önskar jag kunde fara dit igen! Kram

2011-03-03 @ 09:03:17
Postat av: Jenny

Emma - Så sjukt roligt! Du får komma hit på besök så vi kan dansa loss igen!

2011-03-03 @ 12:59:03
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0