Chelsea Market

I Meatpacking dristrict ligger Chelsea Market.
Det är som en stor, fin, inomhusgalleria.
Här finns mysiga restauranger, fina butiker, bagerier, färskvaror, närproducerat.
Det måste upplevas!



Ligger vid W15th street and 9th Avenue.

Inne här finns en av mina favoritbagerier.
Fat Witch heter stället.
Dom bakar dom mest underbara brownies i hela New York (av alla jag testat..)





Jag tror att jag nästan testat alla smaker & dom är helt fantastiskt mumsiga!
Så kika förbi här om ni har tid över.
Det är himla härligt att andas lite annat är gatustress & stora, turistpackade butiker ibland.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Amy´s Bread som ligger på 9ave mellan 46th och 47th har också sjukt goda brownies!!!

Tror de har en butik i Chelsea market och en i The Village om jag inte har helt fel för mig!

Men Fat Witch´s brownies ska jag definitivt prova! :)

2011-03-10 @ 08:07:15
URL: http://nattisdans.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det som du inte smakat är knappast värt att smaka, eller hur? ;)

2011-03-10 @ 08:14:47
Postat av: Jenny

Nattis - Jag har hört om det stället! Måste testa! :) Tack för tipset!



Mammi - Det kanske är så? :) Lovar att du ska få en att sätta tänderna i när du kommer hit!

2011-03-10 @ 12:52:48
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0