Clinton Street Baking

Här kommer frukost-tips!
Dom godaste pannkakorna jag ätit i hela amerikat, kommer från Clinton Street Baking.
All mat är lagad med mycket hjärta & restaurangen har fått otroligt många fina nomineringar & priser genom åren.
Stället ligger i Lower East Side på 4 Clinton street, precis vid E Houston, & det är alltid en (lång) kö & väntetid!
Så var inte för hungrig & pälsa på dig kläder om det är kallt.
En väntan gör dock inget när du om en stund sitter inne i den lilla mysiga restaurangen & dricker gott kaffe ur små koppar, äter scones med chokladpluppar i, deras världsberömda paj, eller pannkakor med valnötter, bananer & varm sirap.







Gottgottgott!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det där såg ju faktiskt väldigt mumsigt ut. Det får jag se till å testa minst en gång.



Jag kommer vara i New York från 6 till 16 juni. 11e är loppet och resterande av tiden ska jag bara vara stadsbo tänkte jag.. Jag vill ha möjligheten att bara slänga mig på en filt i CP med en god bok och bara njuta av att vara i NY. :) Jag ska fotografera mycket, äta gott, utforska staden både gåendes och springandes, gå på Museum of Natural History. Jag är inte så superintresserad av turistgrejerna, mer än då kanske Empire State Building. :)

2011-03-30 @ 10:14:35
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah- din plan låter alldles perfekt! :)

2011-03-31 @ 01:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0