Day light savings?

WHAT?!
Jag hade ingen aning om att redan inatt ställer vi om klockorna till sommartid!
Detta betyder ju att våren definitivt är här!
Och inte bara när det kommer till vädret.
TJOHOOO.
Att vi förlorar en timme bryr jag mig inte om ett gnutt.
Hej ljusare kvällar!
Åh vad underbart.
Och solen skiner som aldrig förr.
Det är 15 grader varmt & jag slänger strax på mig mina Ray Bans för en dag på stan med Andrew.
Vi ska shoppa lite (suget släpper inte!), gå på bio (Battle Los Angeles) & äta mat.
Kanske avslutar vi det hela med en Happy Hour.

Vem vet?
Underbar dag kommer det bli vilket som.

PUSS på er.

Kommentarer
Postat av: pappa

Samma väder jag hade på Malta.

Kortärmat, solbrillor (inte RayBan) och Happy Hour ;)

Avslutar med en hemkomst till -3 grader och salt-bilar (där sprack likheten). Men skönt var det. Våren är i antågande här också (snart).

Ha det gött

Kramar till Er

Pappa

2011-03-13 @ 07:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0