Feberdag

Det var inte roligt att jobba med feber idag.
Men tur i oturen så hade min lillkorv också feber.
Så vi febrade tillsammans.
Kramades hela dagen, sov tillsammans, gick på långsam promenad, spelade tyst, lugn musik osv.
Det var faktiskt lite mysigt.
Men jobbigt.
Usch vad jobbigt att vara igång när man har feber.
Förhoppningsvis så är vi båda bättre imorgon!

Nu ska jag njuta av min sista kväll med Andrew på ganska många dagar eftersom han har jobbresa & konserter på schemat.
Taco-middag & choklad!



Påpälsade sjuklingar.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Taco-middag och choklad! Bästa kombon! Men chokladen i USA.. Är den verkligen så god. Jag fick Hershey's hemsickad till mig i somras och den smakar liksom lite...konstgjort? Ingen Marabou där precis.

2011-03-29 @ 08:29:34
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: mamsen

Krya på er mina små charmtroll!/ mammi

2011-03-29 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0