I can't stop!

Yogan idag var alldeles underbar!
Mitt shoppingsug lugnade sig & efteråt gick jag ett par ärenden, fixade lite här hemma, åt lunch..
Sen skulle jag bara ta en promenad till en butik nära oss där dom har fina heminredningsgrejer & då slog det till igen.
Hem kom jag inte med någonting som har med inredning att göra utan med en liten kasse innehållande jeansshorts & två t-shirtar.
Japp.. Och nu googlar jag kläder & klickar runt på hemsidor igen..
Det är väl ingen ide att stoppa detta längre.
Bäst att stilla suget istället.
Hej röda converse, hej fina maxiklänning, hej hej ballerinor & shorts, välkommna hem till Jennys brevlåda så fort ni kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0