Lögner

Jag har legat vaken lite inatt & funderat hit & dit.
Eftersom det var ganska svårt att andas ibland, var jag halv-vaken & grubblade lite.
Och när jag har grubblat så drömmer jag ofta när jag väl somnat.
Inatt drömde jag om att människor jag älskar ljög för mig & gjort detta under en lång tid, så hela mitt liv kändes som en bluff.
Det måste ju vara det värsta som finns!
När jag vaknade upp kände jag mig helt matt & ledsen.
Tur att det inte är sanning.
Tänk att avslöja en feting-lögn från någon du älskar..
Usch!
Nej.
Dags att sluta tänka på det, svepa kaffet & cykla till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Lögner är inte roliga.. Hoppas din dag är bra trots drömmen!

Kram!

2011-03-28 @ 16:46:43
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Ida B

Missade jag nåt om tulpanerna eller? Blev det bättre med ett kopparmynt i? :)

2011-03-28 @ 19:09:52
Postat av: Jenny

Therese- tack detsamma!! Och Kram såklart! :)



Ida- det funkade!! Hade spikraka tulpaner I en vecka! :) Kram på dig!

2011-03-28 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0