Lösenord?

Ni vet när ni kommenterar så måste jag godkänna vad ni skrivit?
Jag funderar på att ta bort det.
Använde detta för att ett tag fick jag sjukt många elaka kommentarer.
Det var väl någon trött person som kommer från min hemstad, som var lite bitter. (Småstads-problem..)
Hur som haver så har denna någon slutat & det där lösenordet för att få skicka in kommentarer är ju megajobbigt!
Stora & små bokstäver & långa, konstiga ord.
Jag svarade nyss på ett par kommentarer i gamla inlägg & fick order "DiNgeLdoNy".
EH!?
Vad är det?!

Nej hörrni.
Detta förklarar kanske varför det är ganska många läsare & lite respons.
Det är ju skit-trist att sitta & försöka pricka in dom rätta bokstäverna.
Ska försöka lista ut hur jag ändrar detta.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag kommenterar minsann ändå haha ;)

2011-03-29 @ 14:57:05
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah- det tackar jag för! :) kommentarer gör mig så himlans glad!!

2011-03-29 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0