Mrs. Sleepyhead

Så många gånger har jag klagat på min sömn!
Jag kan minnas att jag hade problem att somna när jag var ganska liten. Att jag vred & vände på mig som bara den.
Det är sjukt jobbigt att inte kunna somna & sedan sova emellanåt.
Men nu har jag sovit helt fantastiskt bra i snart en månad tror jag.
Jag ger all credd till Yogan!
I 3 månader har jag inte tränat någonting annat alls.
Jag har inte satt min fot på gymmet, inte snörat på mig springskorna, ingenting.
Bara Yoga.
Och jag mår så bra!
Jag är mer avslappnad, mer rörlig (!!), min nacke gör inte ont hela tiden, jag sover bättre!
Ett stort plus är att kroppen har fått en riktigt snygg form som jag aldrig trodde man kunde få från annat är "rätt mat" & mycket träning.
Vet ni vad?
Jag bryr mig inte ett skit längre om vad jag äter.
Inte en sallad har jag ätit på 3 månader, jag äter precis vad jag vill!

Jag tror att jag är påväg att nå en inre harmoni.
Min kropp & jag jublar!
Äntligen!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Äntligen! Jag mår så bra när du mår bra,älskar dej!/mammi

2011-03-08 @ 17:20:33
Postat av: åsa klint

Min lilla yogi<3 helt underbart.....

Jag kan rek en amerikan som är en fantastisk yogaman, har en av hans böcker,Ashtanga yoga "the practice manual"

written by david swenson

Du kan även gå in på youtube och hitta fantastiska klipp när han utför asanas, magiskt.

Kram

Å du sluta ALDRIG blogga, känns som om du fortfarande är nära:)

2011-03-08 @ 20:22:46
Postat av: Jenny

Mamma - Åh :) Och jag blir glad när du kommenterar så fint. Älskar dig med!



Åsa - Jag måste kolla upp det omedelbums! :) tack för tipset! Saknar dig!

2011-03-09 @ 02:20:49
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh det låter ju toppen! :)

Kram

2011-03-09 @ 21:32:01
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag har länge LÄNGE velat börjat yoga men du vet hur det är, man vill men kommer inte igång. Jag blir så sugen på att börja när jag ser vad du skriver. Jag har faktiskt införskaffat 5 stycken yogapass genom buywithme.com, skitbra klipp - 25 dollar istället för 75. Yippie! Så nu ska jag nog få tummen ur arslet!

2011-04-06 @ 12:08:58
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0