The Lincoln Lawyer

Hemma igen efter en hel dag ute på stan.
Först lunch på Plump Dumlping i East Village. (Jag älskar deras Pork Lo Mein!)
Sedan en take away-te från Starbucks & lite titt i butiker. Andrew gick ett par ärenden & jag kikade mest runt.
Efter det gick vi till biosalongen för att kolla The Lincoln Lawyer som var bättre än jag förväntat mig.
Enda minus var att det var en uteliggare med all sin packning längst bak i salongen & han prasslade så fruktansvärt med massa påsar så det störde väldans.
Andrew fick nog & gick för att be honom sluta, vilket han var snäll & gjorde.
Ganska lustigt dock att han hade spritt ut ett tjugotal påsar bara sådär på hela bakre raden, haha.
Why?
Jaja.
Efter det gick vi ett till ärende & nu ska jag färga Andrews gråa hår (hahahah, japp han har gråa hår den gamla gubben!) & sedan är det middagsdags!
Nytt Family Guy-avsnitt är det ikväll också!
YES!

Kommentarer
Postat av: pappa

Har du redan gett honom gråa hår, Jenny !!

;))

Kramar i massor

Pappa

2011-03-21 @ 05:59:26
Postat av: Jenny

haha. Ja jag har väl det pappa.. :)

KRAM!

2011-03-21 @ 12:17:00
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0