AAAAAAAAJ!

Att jag inte skrek rakt ut på vaxningen är ett under.
Fy i helvete vad ont det gjorde.
Men nu är det klart & ur världen.
Vi får se om jag någonsin vågar göra om det..

Efter den självvalda tortyren gick jag lös på H&M.
Fick mig ett par bikinis & tre klänningar.
Jag resonerade som så att det var himla synd om mig som nyss behövt genomgå något så smärtsamt, att jag förtjänade lite nytt. Haha.
Mötte upp Andrew för att äta lunch, köpa lite grejs till Moo Bear & även massa mat inför ikväll.
Nu är jag som en död sill, men det finns ingen tid för vila.
Dags att börja förbereda mat!
Pestopasta-sallad & krispiga potatisar i ugnen är ett par av gottigheterna som står på menyn.

Kommentarer
Postat av: Annso

Oh, fick de bort allt hår med brazilian? Är själv sugen på det men vet hur ont det gör att bara vaxa bikinilinjen och på. :P

2011-05-08 @ 19:03:08
URL: http://sjusorger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0