Åh nej..

Lillkorvens tillstånd är inte bra..
Så vi är hemma & han ligger helt livlös på golvet.
Usch vad ont det gör i mamma-hjärtat.
I 12 timmar ska vi bevaka honom för att se om hans tillstånd blir värre eller om medicinerna verkar & han blir bättre.
Om det blir värre måste vi åka till ett akutsjukhus & han får bli isolerad.
Håller alla tummar & tår att han mår bättre snart.
Hemskt att se min älskade skrutt bara ligga där & andas så hetsigt utan att äta, dricka eller knappt öppna ögonen..
Ska lägga mig i soffan & kolla strunt-tv så tiden går fortare nu.



Kan inte vänta tills korven ser såhär glad ut igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch då, nu blev jag ledsen i hjärtat, hoppas allt går bra, kram.

2011-05-21 @ 22:20:30
Postat av: Pappsen

Krya på dig Lille-man !

2011-05-21 @ 23:46:57
Postat av: Jenny

Anonym - Tack snälla du!



Pappsen - KRAM från lillkorven! :)

2011-05-22 @ 00:08:25
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Annso

Usch, det gör ont i hjärtat när djur lider/har ont. :/

2011-05-22 @ 07:35:16
URL: http://sjusorger.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men usch då, nu blev jag ledsen i hjärtat, hoppas allt går bra, kram.

2011-05-23 @ 07:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0