Back to reality

Suck & pust & stånk & stön!
10 dagars ledigt har gjort mig till en slappmajja som bara vill chilla & glida runt.
Jag sitter här som en zombie, även om jag gått upp vid denna tiden självmant (!!) ett par gånger under semestern.
Nu hasar jag fötterna, suckar högt & dricker så mycket kaffe i ren demonstation så jag kommer säkerligen få magknip.
Tur att det bara tar ungefär två timmar innan man är tillbaka i gamla spår igen.

Jag har dock känt ganska länge att det finns så mycket mer jag vill göra i mitt liv jobbmässigt.
Så det är ett projekt för mig att hela tiden kolla vad som finns därute på marknaden.
Trots min längtan efter något nytt, så har jag en riktigt bra deal på mitt nuvarande jobb, så jag är väldigt kräsen..

Och jag har, tro det eller ej, börjat skissa på något eget som jag hoppas kommer gå igenom.
Det vore ju hur fint som helst det!


Kommentarer
Postat av: Annso

Sv: Undra varför det är så, kanske för att man väljer människor med omsorg när man blir äldre. Nu nöjer man sig bara med de bästa vännerna annars kan det kvitta.



Spännande med ett projekt på G, ska hålla tummarna för dig att det går igenom. :D

2011-05-23 @ 14:12:57
URL: http://sjusorger.webblogg.se/
Postat av: Pappsen

Skissa på något eget ! ?

En liten egen ;)



Jaaa, varför inte !

Kramar i massor

Pappa

2011-05-23 @ 15:38:01
Postat av: Hannah

Det är helt knasigt hur fort det går att vänja sig av med en rutin, som man faktiskt är ganska nöjd med också. Jag fasar för hur jag ska hinna med träning och sånt nu när jag slutar skolan och börjar jobba och måste börja PLANERA min träning.. Ojoj hur ska det gå..

2011-05-23 @ 15:38:48
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ojdå, pappa vill tydligen bli morfar medans jag tycker att det kan vänta men nåt eget kan vara kul.

Kram/mor

2011-05-23 @ 20:19:13
Postat av: jen

Hej Jenny, ska till NY för 2a ggn nu till sep/okt. Va där första ggn för 9 år sen. Tänkte fråga vad du tycker man ska göra där när man åker dit för ANDRA ggn? Och om du har några andra bra tips på butiker, cafeer eller annat kul jag inte bör missa?



mvh jennie

2011-05-24 @ 09:21:42
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jenny

Annso - Visst är det så! Underligt men så sant.



Pappa - Ingen liten knodd, men något annat.. :)



Hannah - Jobbigt med stressperiod är det!



Mamma - Mäh! Haha, tänk om jag hade varit gravid & du bara dissar mig! :P



Jen - Hmm.. det beror på vad du gjorde gången innan & så beror det på vad för slags grejer du tycker om att göra.. :)

Maila vet ja så funderar vi ut något!

2011-05-24 @ 13:18:16
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0