Ben & Jerrys

Tänk att jag blir lika salig varje gång.
Nu har det släppts 5 nya smaker!
Jag blir tokig.
Vill testa alla & är nu på ett uppdrag att hitta dessa kalla, underbara små kartongerna.
Ben & Jerrys fyller alltid på i sin samling & denna gången låter alla så fantastiskt goda.

Late night snack (Jimmy Fallon)
Clusterfluff
Bonnaroo Buzz
Red Velvet Cake
Fair Goodness Cake.
Sistnämnda MÅSTE jag ha. MÅSTE.
Chokladglass med chokladtårtabitar & kolasås med cocos i. Mmhmhmhmhm!



Något roligt är också att Ben & Jerrys iår igen ska köra favortit i repris med sin glassbil där dom delar ut gratis glass i New York.
Man kan följa dom på Twitter från Juni till Juli & hålla koll på vart man ska gå för dagen för att få sin en gratisglass!


Kommentarer
Postat av: Hannah

MEN SKOJAR DU MED MIG?? Jag älskar också Ben & Jerrys och jag vill delvis bo i USA för att det finns miljoner smaker hos er om man jämför med här. Synd bara att gratisglassen delas ut från 20 juni, då är ju inte jag där... Men det ska nog inte stoppa mig från att testa typ alla smaker? Haha!



Ska vi hänga i parken nån dag när jag är där, med lilla Marshy och din fav B&J's? :)

2011-05-03 @ 21:25:54
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah - Glass är en del av livet! Så underbart gott! :)

Jag vet inte när du åker till New York, men hela sommaren kommer vi ha vänner på besök nästan varje helg & så jobbar jag ju heltid, så säg till när du kommer så får jag se vad vi kan klämma in! :)

2011-05-04 @ 02:39:59
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag kommer va där 6-16 juni men vi styr upp nåt om det äår möjligt när det närmare sig :)

2011-05-04 @ 10:24:40
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0