Bridesmaids

Oj vad jag skrattade idag på bion!
Vi kollade Bridesmaids & det är precis min humor.
Jag grät så mycket jag skrattade. Himla härligt!

Innan det åt vi kina-lunch, shoppade leksaker till korven & min chef som fyllt år.
När vi kom hem startade jag storkok med köttbullar, potatisgratäng & chokladkladdmuffins.
Höll på i flera timmar att pyssla.
Mysigt att vara huslig ibland.

Imorgon är det dags för jobb igen efter 10 dagars ledigt.
Tänk att det alltid är vemodigt att återgå till vardagen även om man egentligen tycker om den ganska mycket.

Jag är så trött att allt blir osammanhängande & jag har massa mail osv jag borde svara på.
Imorgon blir det bättring, när semestern är över påriktigt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bridesmaids verkar vara min typ av humor också, hoppas den går kvar på bio om två veckor.. :)

2011-05-23 @ 15:37:40
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0