Fasadhistoria

Något jag älskar med New York är att det finns något att berätta om varje gata, varje hörn.
Kanske bor/bodde en superkänd människa där. Kanske filmades en film eller fotades ett omtyckt vykort.
Det finns så mycket historia så man inte kan veta allt, utan bara går förbi.
Om & om igen.
När Andrew upptäckte att ett omslag till Led Zeppelins "Physical Grafitti" är fotat i East Village, blev han alldeles till sig, så nu ska vi traska dit i helgen & spana in stället.
Aldrig blir New York tråkigt!




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det är ju skivan Andrew fick av mig !!!! :)

Tänk att jag haft en skiva med ett omslag som gör att ni traskar runt i East Village ca 35år senare !

Kramar i massor

Pappa

2011-05-04 @ 14:53:54
Postat av: anette

Den skivan har jag också! Kram

2011-05-04 @ 20:37:03
Postat av: anette

Den skivan har jag också! Kram

2011-05-04 @ 20:37:49
Postat av: Jenny

Pappsen - Jag vet! :) Så himla fint är det! Massa kramar till dig från oss båda två!



Anette - En bra skiva är det! :) KRAM gullenettan!

2011-05-05 @ 02:16:35
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0