Fint

Det blev ett väldigt bra resultat av ögonfrans + ögonbryns-färgningen.
Nöjd Jenny.
Snygg Jenny!
Hurra för det!
Nu kan jag bli snygg på honeymoonbilderna då jag ligger & fräser vid strandkanten.

Cyklade hem väldigt glad & när jag kom hem blev jag ännu mer glad.
Jag blev så glad att jag grät. (Därför kan ni inte få se bilder av mina sjukt snygga bryn)
Det låg nämligen 2 (!!) stora brev i min brevlåda.
Jag slet upp båda två på några minisekunder & sen stod jag där med tårar som rann nedför kinderna.
För att det var så fint.
Underbara Åsa hade skrivit ihop ett brev med en hemlis & det måste varit det finaste sättet jag någonsin fått höra en hemlis på.
Fina Yoga-tillbehör fick jag också & mitt hjärta blev så himla varmt & glatt.
Åsa är min stora inspirationskälla till en schysst livsinställning & karisma. Hon är också en jäkel på Yoga!
En väldigt bra människa!
Tack finaste Åsa!

Andra brevet var från min familj.
Med en liten present till Mally Moo, ett par kort på mig + familj som jag ska rama in omgående, lite saker jag inte fått med mig från Sverige än & en väldigt generös penga-gåva.
Och ett handskrivet brev från mamma som har lösnaglar, så det var svårt att se vad hon skrev, vilket gjorde brevet ännu bättre.
Tänk att jag har en så fin familj.
Jag bara tittar på breven om & om igen.
Läser allt. Tittar på mina gåvor & är helt överväldigad.

Tack tack tack underbaraste finaste familj.
Gud så jag älskar er!

Nu ska jag skynda mig till en restaurang där jag & Mally ska möta Andrew som slutade jobbet lite tidigt.
Vilken toppen-fredag!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Dina syskon fick ett påskägg med lite extra i botten. Eftersom jag inte kunde skicka ett påskägg med godis, skickade jag lite godis (i form av foton som jag tycker väldigt mycket om) och så lite extra i din valuta.

Gör något skoj, eller kanske lite extra !! ;)



Tänker på dig varje dag och nu börjar det kännas i "träffa Jenny känslorna".

Kramar i massor till Er båda (Mally också förstås)!

Pappa

2011-05-07 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0