Häng på en bänk

Idag ska vi börja packa!
Eller, detta var inte ett gemensamt beslut såklart.
Jag har bestämt att idag ska vi börja packa.
Beslutet tog jag ganska nyss & Andrew ligger fortfarande & sover.
Han måste lyda mig såklart.
Jag vill ju maxa glädjen innan liksom!
Andra tecken som gör mig glad är att kylen nästan ekar tom & det är bara onsdagsmorgon.
Att jag & herrn bara tittar på varandra & fån-ler till & från.
För att vi vet vad som komma skall liksom.
Mysigt!

Nu ska jag förbereda min lillkorv för ett veterinärsbesök. Han ska få spruta stackarn.
Sen trampar jag till jobbet & hänger med en annan liten korv.
Ganska härligt just nu.



Såhär sitter vi på utvalda parkbänkar i downtown Brooklyn med snacks & njuter av solen.
Tänk vad jag tycker om denna lilla tjejen!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja för att få ut mesta möjliga av resor bör man börja packa långt innan.. Jag har alltid haft den synen på saken, för visst vill man njuta av känsan så länge man kan. Konstigt nog tar jag alltid å sätter igång å packa alldeles för sent. Jag får styra upp ordentligt inför USA. Fast just nu är det en jäkla massa å packa alltså..



Ha en underbar Honeymoon!!

2011-05-12 @ 10:47:37
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0