Livet!

Jag sitter på vår terass & skriver inlägg i Word, sen springer jag till repan där dom har WiFi för att lägga ut det på bloggen.

Här har vi nämligen internetfria rum.

Detta betyder att vi inte kan kolla mail, vilket betyder JOBB-FRI Andrew! WOHOOO!

Fattar ni hur avslappnade vi är?!

Helt sjukt att vara utan iPhones.

Vi bara glassar runt & klarar oss hur bra som helst!

 

Idag gick vi på upptäcktsfärd längs stranden.

Himla fint var det! Vi tog en lokal buss till en Board walk några minuter från där vi bor. Traskade ett par kilometer, tills vi kom till en annan by där vi hittade en restaurang som är välkänd för deras inhemska mat. Den ska vi testa någon gång under veckan.

Restauranger som är Zagat Ratet är ett bra tecken!

Vi åkte sedan tillbaka & hoppade av i lilla byn nära där vi bor för att luncha på Surfers Cafe, som ligger precis vid vattnet & sedan fyllde vi på kylen med ytterligare drickbara nödvändigheter från affären.

Vi bokade massager för imorgon & jag ska även få mig en lång pediyr.

Efter det gick vi ner till stranden ett par timmar. Drack drinkar & läste skvaller blaskor.

Traskade tillbaka till hotellrummet badade i jacuzzin, drack en till drink & nu ska vi vila lite inför kvällen.

Dags att testa lite uteliv här!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0