Mamma ♥

Idag är det Mors Dag. Så grattis en miljon gånger till min älskade mamma!
Och grattis till alla andra mammor som jag känner också.
Och lite grattis till mig själv eftersom jag är mamma till lillkorv.

Det här med att vara mamma måste vara världens mest underbara & jobbiga sak på samma gång.
Jag kan knappt tänka mig hur det är att ha en knodd att rå om varje dag. Jag är så mesig & orolig över en hund, så jag förstår inte hur man fixar 4 barn. Som min mamma.
4 barn har hon tagit hand om, uppfostrat, älskat & alltid funnits för.
Så himla fint är det.
Min mamma är den bästa mamman i världen & det gör så ont i hjärtat att jag inte kan ge henne en kram idag, för idag är det ju hennes dag. Dagen då vi visar våran tacksamhet för hur mycket hon gör för oss de övriga 364 dagarna om året.




Jag får fint vänta tills vi ses nästa gång med kramar & present.
För jag har minnsan en present, lilla mor.
Något alldeles speciellt som väntar på dig ska du veta.
Bara för att du är världens bästa mamma & för att jag älskar dig så innibomben mycket, varje dag, året om.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad fint :)

2011-05-29 @ 15:20:33
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: mamsen

Min kommentar som jag skrev igår kväll kom inte in, men då rann tårarna av glädje och saknad, tack gumman! Menade du allvar om att du vill/kan komma om vi fixar biljett? Kramar

2011-05-30 @ 09:58:06
Postat av: Jenny

Mammsen . Japp det gör jag. 100% allvar! Jag måste bara fundera ut när jag kan. Men det är ju helt sinnessjukt att bara komma hem en gång vartannat år. Det funkar inte. Kram!

2011-05-30 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0