Ögongrus

Inatt drömde jag diverse helt snedvridna drömmar.
Bland annat att Andrew hade en extra, hemlig mobil som han alltid gömt för mig & i den fanns det ett textmeddelande att han pussat en annan tjej.
Jag bara grät & grät så tårarna sprutade & när jag vaknade kändes det som jag fortfarande var i djup hjärtesorg.
Sen somnade jag om efter att ha attackerat min man med en megakram.
Då vaknade jag upp efter en stund & trodde det var jordbävning.
No joke.
Jag trodde att sängen skakade.
Eller jag visste att sägen skakade.
Och jag tyckte att jag var helvaken så jag började fundera på att evakuera.

Det var inte jordbävning såklart & jag är nu helt slut, trots att jag haft en slapp helg.
Det är som små gruskorn i ögonen.
Inte så skönt om ni frågar mig.
Men det försvinner nog i ett naffs när jag sippat i mig kannan med kaffe jag just kokade.

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0