Ojsan

Jag glömde visst helt bort att blogga idag. Whoopsi. Gick upp tidigt med lillkorven för att gå till parken. Så härligt väder är det. Minst 25 varje dag & ungefär 16 som lägst på kvällen. Mmhmm. Efter promenaden drack jag massa kaffe, luffsade runt här hemma, kollade nyhetsmorgon, städade lite och hade den allmänt bra. Åkte sedan till Manhattan där jag shoppade lite. Fick med mig ett efterlängtat, svart, skinnskärp från Michael Kors. Handlade mat efter det & när jag kom hem väntade mitt paket nere i lobbyn. Gissa om jag är glad?! Det innehöll: En brun, klassiskt skinnväska från Lauren Merkin, en röd clutch (pappa, det är en mindre väska att bära i handen på fina fester) med guld-detaljer från Rebecca Minkoff, ett par svarta utläckra pumps från Anne Klein & ett par ballerina från Bernando footwear. Så NÖJD! Detta firar jag nu med äggmackor till lunch. Haha Ni får se bilder imorgon amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0