TACK!

Jag blir SÅ GLAD av dessa kommentarer!

Hej!

Jag måste bara säga att den här bloggen är KUNG! Vi är två kompisar som åker till NY den 11 juni och stannar i fem veckor, ska försöka hinna besöka så många som möjligt av alla platser du skriver om. Du borde göra en lista på alla "måsten" när man är i New York :) Keep up the good work!

Mvh,
Oliver Enkamp


Just nu är jag skitkass på att svara, men det är enbart pågrund av Honeymoon & då ska man inte ägna mycket tid åt internetaktiviteter.
Det ska liksom vara fokuserat på min man, drinkar & mat. Haha.
Men TACK Oliver för din sjukt fina kommentar!
Jag kommer definitivt skriva mer om New York & dess utbud, "måsten" & annat skoj!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhh.. Inte för å sätta nån press på dig men skriv det innan 6e juni då!! :D Haha! Så jag också har en complete new york guide by Jennybenny :D

2011-05-17 @ 08:14:18
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Oliver Enkamp

Hej,



Haha kul att du blev glad av kommentaren :)

Tänkte bara fråga om du har någon mail om man har några frågor? Skulle behöva tips att hitta bra boende, jag sökte nämligen en lägenhet på www.airbnb.com men när allting verkade vara klart och bestämt så avbröt lägenhetsvärden! (Det är för två personer i fem veckor) Tack!



Mvh

Oliver

2011-05-19 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0