Tisdag

Så himla trist att jag haft sådan otur med illamående osv en stor del av resan.

Man vill ju gärna att sin Honeymoon ska vara perfekt, så det är synd att ligga & må skrutt i flera dagar.

Men jag är inte den som är den utan vi har gjort en massa saker ändå.

Med ungefär 94170 piller i kroppen går allt.

Jag har ungefär gått ner 90 kilo & solbrännan är kräftröd. Så snygg är jag ju iallafall!


Ja vi blev ju som sagt lite (Okej. Mycket.) röda igår trots solskyddsfaktor 45 & 70, så efter en låång härlig massage, bestämde vi oss för att beställa lyxmat från room service & kolla en film. Vi däckade runt klockan 8 & sen sov vi i 12 timmar.

Skönt!

Spenderade denna förmiddagen vid stranden, fast liggandes på mage för att jämna ut brännan. Badade massor & åt mat från Mr. Delicious food truck.

SÅ GOTT!

Nu är det dags att bada i Aloe Vera så vi inte flagnar, sedan vila lite inför kvällens äventyr.

Vi ska till grannbyn för att köpa med ett par lokala handgjora grejer hem, äta middag på en fin mexikansk restaurang & sedan gå till en Irländsk pub där dom har ett band som spelar.

Skoj skoj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0