Vi har det så bra!

Tyvärr har jag mått jätteilla från onsdagens middag hemma, så jag somnade klockan 7 igår kväll.

Vi hann som tur är med ett snabbt besök på den eftertraktade fisk-marknaden innan jag däckade. Folk vallfärdas dit varje fredag för att ta del av Oistins Fish Fry.

Sjukt god mat (dom tuggorna jag tog) & livat var det!

Vaknade ganska tidigt imorse för att inse att illamåendet inte var över, så jag lyssnade på Andrew (för en gångs skull) & stoppade fingarna i halsen.

Too much info. Haha. Förlåt.

Okej. Efter det började jag bli människa iallafall & nu har jag ätit en Activia Yogurt samt ett halvt plommon & mått som en normal människa i ett par timmar.

Trist start på våran smekmånad, men så kan det gå!

Idag var vi varit till mataffären för att fylla på kylen med semesternödvändigheter.

Dvs. Öl, en flaska vodka, bubbelvatten & massa olika chips-sorter.

Efter det låg vi på stranden i skuggan, läste & badade i det supersalta havet.

Så sjukt underbart är allt!

Efter vi fått nog av playan la vi oss i Jacuzzin med massagefunktion på våran tereass som tillhör hotelrummet.

Helt underbart.

 

Nu ska vi bara slappa i några timmar & ikväll har vi bord på hotellets restaurang.
Det är inte så lätt att få en plats där, men har man en superman så har man!

 

Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Oliver

Hej!



Jag måste bara säga att den här bloggen är KUNG! Vi är två kompisar som åker till NY den 11 juni och stannar i fem veckor, ska försöka hinna besöka så många som möjligt av alla platser du skriver om. Du borde göra en lista på alla "måsten" när man är i New York :) Keep up the good work!



Mvh,

Oliver Enkamp

2011-05-14 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0