Äntligen Torsdag

Torsdag innebär att jag precis ätit upp sista bananen till frukost.
Vilket innebär att efter en lång arbetsdag tar jag helg!
Hurra för det!

Igår somnade jag ungefär 8:30 som en klubbad säl.
Har vaknat cirkus 40 gånger av värk, kissnödighet & annat trist.
Bestämde mig ändå för att jobba idag.
Förhoppningsvis blir det en lugn & fin dag.
Lillan avslutade iofs gårdagen med att kräkas, så alltför höga förhoppningar kanske jag inte ska ha ändå.

Vad annars händer hos Petersons?
Hmm..
JO!
Andrew har spillt någon mörk, mustig, öl på våran heltäckningsmatta i TV-rummet.
Det luktar APA!
Jag har skrubbat med vatten & såpa.
Han har skrubbat med något mirakelmedel som ska ta bort dålig lukt från tyger osv.
3 dagar senare luktar det fortfarande urk.
Tips?!


Kommentarer
Postat av: hannah

Haha tillåt mig att skratta lite...SÅ komiskt att vi pratade om heltäckningsmatta och att spilla saker på den och så sker det.. för visst snackade vi om det? Nu blev jag osäker haha och tänker att det bara är jag som inbillar mig eller har pratat med nån annan om det här. :P so many people haha

2011-11-10 @ 13:07:08
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0