Beep Beep Beeep

Det var inte roligt när alarmet började tjuta klockan 6 imorse.
Trots att jag inte sovit så väldigt sent (7) under mina lediga dagar, så kändes det knappt som om jag sovit någonting & det var bäcksvart ute.
Mally var förvirrad & visste inte heller vad som pågick.
Han sov så fint i sin lilla säng & jag fick nästan dra honom ut.
Men nu är vi pigga här hemma.
Alla utom Andrew då, som fortfarande sover.

Trots tröttheten & segheten ska det bli skönt att jobba igen.
Rutin är alltid bra!
Snart kommer jag ju vara hemma på heltid, så det gäller att ta till vara på dom sista månaderna.

Ska ruska liv i lilla kroppen, äta lite mer flingor & börja dra i håret som ser ut som något från musikalen Hair.

Hoppas ni har en toppenMåndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0