En bra dag!

Igår hade vi en sån väldigt bra dag.
Först storhandling med bil. Lyx!
Takeaway lunch från en ny kina-restaurang runt hörnet.
Promenad med vovvis.
Vi åkte till Manhattan & gick på julmarknaden vid Union Square.
Hittade massor med gottigt & det var så väldigt mysigt att jag måste tillbaka nästa helg!
Sen gick vi på bio. Såg Like Crazy som var väldigt hipster, annorlunda & ungdomlig, men bra.
Efter filmen gick vi till West Village & en skivaffär Andrew tycker om.
Jag tröttnade fort & gick till American Apparel istället & gick loss på bebiskläder.
Så himla mycket fint!
När jag shoppat färdigt åkte vi hem & gick till ett annat hak som nyss öppnat för att köpa shish Kabab & Schwarmas. Mmmm!
Gott!
Sen somnade jag i soffan på en minut.

Väldigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0