Fix&trix-dag

Oj vad jag har pysslat idag.
Först gick jag upp tiidigt med hunden för att handla ingredienser till bull-bak.
Packade in paket till Andrew, skrev ett fint kort, påbörjade bullarna, väckte Andrew, fortsatte baka bullar, bakade bullar i evigheter..  började plocka iordning bebisgrejer & skriva lista på allt vi har/behöver, städade, diskade, plockade, duschade, hittade spjälsäng & skötbord jag vill ha efter 1000 år googlande, gick lååångpromenad med Mally & Andrew, åt lunch i parken, lekte med Mally i hundparken, gick ett par ärenden & nu beställer jag kort som ska skrivas ut.
PHEW!

Ikväll ska vi bara lata oss, se på film & äta pizza.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Älska känslan då man slänger sig i soffan med nåt gott när man har varit riktigt produktiv!!

2011-11-14 @ 14:21:19
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0