Hormondag

Vaknade & kände mig SÅ himla irriterad?!
Ingenting har hänt som möjligt kan irritera mig.

Jag var trött på att hunden ville stanna vid varje träd/buske/soptunna & kände hur jag höll på att explodera när han segade. Vilket händer varje morgon, men idag har jag tydligen noll tolerans.

Blev arg på att Andrew inte tagit upp den torra tvätten från torktumlaren? Vilket jag väldigt enkelt kan göra själv nu förövrigt.

Jag irriterar ihjäl mig på alla Facebook-statusar som är gnälliga & uppmärksamhets-sökande.
Letar efter hur man blockerar att se dessa trötta tråkiga statusar jag inte vill se.
Antar att min enda lösning blir att skippa Facebook helt idag.
(Vilket faktiskt händer ganska ofta nu för tiden.)

Är irriterad över att alla grytor jag kan koka ägg i ligger i diskhon från fortfarande efter gårdagens middag.
Ganska enkelt att diska en, men idag orkar jag bara inte.
Det är ju bara SÅ himla jobbigt.

Altså.
Nu får jag ju ge mig.
Jag vet ju själv att allt ovanstående är fjant & inget att behöva irritera sig över.
(Förrutom Facebook-statusarna som irriterar mig lätt varje dag, haha)

Så nu ska jag rycka upp mig.
Andas & försöka släppa den här irritationen & surheten.

Återkommer när jag är en lite mer positiv Jenny.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Jag håller med dig om facebook. Spyr på alla meningslösa uppdateringar från folk, helst ska det skrivas minst 5 inlägg per dag om deras intressanta liv....

2011-11-16 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0