Jag exploderar snart

Det har varit en dag fylld med massa motgångar idag.
Så jäkla trist.

Kände mig så himla glad när jobbdagen var över.

Det är någon megakonstruktion på vår tunnelbanelinje & dom har såklart stängt ner våran station som så bekvämt ligger 1 minut bort.
Den ska vara avstängd till i VÅR!
Altså..

Traskade hem i regnet.
Sur som bara den.

Kommer hem till en hundj#!!()#& som börjat tugga upp min finaste bebisbok som jag fått av lillasyster.
(som tur är var bara fram & baksida skadade såg jag efter en stund..)
Där fick jag nog.
Började grina & ville bara kasta ut den fyrbenta från fönstret.


Nu är jag hungrigare än hungrigast & behöver en dusch för att lugna ner mig.

Måste dock vänta på en tjej som ska komma hit för att kolla på våran lägenhet.
Vi ska som sagt hyra ut den under jul & självklart är hon sen.

Slut på extremt klagigt inlägg.

Imorgon blir en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0