Klick klick klick

Jag går runt & tar en massa kort i lägenheten.
Vi ska nämligen hyra ut den under jul när vi åker till Colorado.
Kanske lägger upp ett kort eller två här också.
Jag veeeet att det är nyfiket där ute.
Och jag veeet att jag är så slö & lat som inte tar mig i kragen & släger ut lite pix till er.

Nu ska jag dock ta en paus i fotograferandet & äta middag.
Jag har stekt fläskkotletter & till det blir det mos & hemmagjord gräddsås.
Mmmmm!

Andrew får dock timjanrostade potatisar i ugnen eftersom han inte "kan" äta mos längre.
Haha.
Stackarn är så trött på viss mat som jag ständigt lagar under denna graviditet.
Och inte kan han säga rakt ut att JAG VILL INTE HA!

Han får förövrigt också "ont i magen" av spagetti, men kan äta nästan alla andra sorters pasta.
Den han aldrig får magknip av är fjärilspasta.
Altså..

Jag älskar denna underliga mannen så väldigt!
Knöppgök uti fingerspetsarna är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0