November..

..vi avslutar sagan snart
har du nåra lögner kvar
att pudra dina svar

Åh jag måste lyssna på lite Kent idag.
Tänk att jag aldrig tröttnar på mina tonårsidoler!
Ska nog introducera lillkorven för detta band ikväll när han får lyssna på musik i magen :)
Tycker det är supermysigt att ligga med lurarna & spela för honom.
Han sparkar & buffar till ganska ofta, vilket är väldigt mysigt.
Nu ser jag sparkar utanpå magen nästan varje dag.

Vad annars då?
Har jag något annat att skriva om än magen..?
Hmm..

Jo! Jag har börjat yoga lite smått igen.
Klarar av ungefär 5 - 10 minuter innan jag håller på att kissa på mig.
Försöker upprepa denna rutin 3 gånger dagligen.
Måste få tillbaka den där andningen jag äntligen hade fått kläm på!

Oj. Nu blev klockan mycket.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0