Snart tar jag natta

Oj vad vilken lång dag det blev.
Jag är så trött så jag kan mest troligt somna på en sekund om jag lägger ner huvudet.

Vi har sett bio.
50/50. Älskar Seth Rogen!
Filmen var riktigt bra tycker jag.
Och min Hot & Sour soup fick jag ju också så det blev ännu bättre.

Sen åkte vi & införskaffade blommor till ett födelsedagsbarn & sedan vidare för att fira lite.
Efter det blev det en snabbis till mataffären & då fick vi reda på att våran hyresvärd skulle komma förbi för att kolla på ett par problem vi haft här hemma.
Våra värmerör & element har låtit så högt att man hör det utifrån!
Ungefär som att någon slår med ett baseballträ mot ett järnrör med full kraft.
Jag behöver kanske inte tillägga att sömnen varit sisådär dom senaste nätterna.

Iallafall.
Han har nu fixat & trixat & självklart måste han komma tillbaka eftersom det inte alls stå rätt till i värmepumpen.
SUCK!
Dags för mat & film.

Jag tok-crejvar pulled BBQ beef på hamburgebröd med massa tomat & rödlök.
Ska bli så GOTT.

Hoppas ni haft en fin lördag!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0