Svar på kommentar(er)

Dags att reda ut lite frågetecken igen kära vänner.

Anonym
om Ost!: Varför har du semester nu?

För att familjen jag jobbar för ska åka till Dominikanska Republiken & må gott i en vecka. Fick mig en extra, betald veckas semester! Tjohej för det! Jag har bokat in tandläkarbesök, läkarbesök & annat jox. Sen på Torsdag är det Thanksgiving så Andrew har långhelg han med. MYS!


ulle om Snart snart snart:
Vad är detta med bananer??

Haha. Såhär ligger det till.
Jag köper ett visst antal bananer varje vecka så det räcker till Torsdagsmorgonen.
Så på Måndag morgon innan frukost har jag 4 bananer i kylen. (Ja jag har mina bananer i kylen!)
Nu, på tisdag, efter att jag ätit frukost finns det bara 2 bananer kvar.
Vilket innebär att det bara är två fjuttiga frukostar kvar till helg.

Jag älskar förövrigt att räkna ner till ALLT.
Tiden går så mycket fortare tycker jag?

Kommentarer
Postat av: ulle

hahahaha så detta är alltså ett sätt att räkna ner till helgen!! Almanacka var för lätt antar jag... Du e rolig du!! Jag trodde det var ett lite måste du hade i din graviditet!! :)

2011-11-15 @ 15:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0