Väntar på posten!

Idag är det en sån himla bra dag!
Jag kommer sitta & vänta vid dörren heeela dagen för det kommer nämligen en väldigt rolig present-leverans från Andrews föräldrar.
Nämligen detta!



Spjälsäng & skötbord från Pottery Barn .
Världens finaste bebisgrejer har dom!

Som sagt väntar jag väldigt otåligt eftersom jag vill vika in alla kläder i byrålådorna, fixa iordning dom översta lådorna med alla produkter jag beställt från Nature Babycare osv..
Såg förresten att dom har en svensk flagga på förpackningen så jag tror lustigt nog att dom är tillverkade där!
Bestämde mig tidigt för att köpa naturliga, rena & bra kvallittetsprodukter till lillkorven.
Så det har jag börjat göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0