8 grader

Brrr.. det är sååå kkkaalllt.
Bara 8 grader denna morgon.
Jag slängde på mig vinterjackan & muttrade hela promenaden med lilla Moo.
Mörkt är det också.
Och regnigt.
Uschamejjen.
Fast vi har sån tur med fint väder så ofta att jag borde inte klaga.
Så nu slutar jag med det.

Idag är jag sjukt sugen på svensk fralla med gräddig ost & rökt skinka.
Och extrasaltat bregott också såklart.
Åh vad gott det skulle vara!
Visst har jag alltid längtat till viss svensk mat.
Men att vara gravid & få cravings på mat man inte kan få, är fan hemskt altså.
Jag känner mig som ett hungrigt, argt, lejon som inte fått mat. Haha.
Så här sitter jag & surar lite över min yogurt.
Vet att det blir bättre när den är i magen & jag känner mig mätt.
Men just nu.
GE MIG EN FRALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0