Baka baka liten kaka

Nu ska jag strax till doktorn.
På ultraljudet förra veckan så kollade vi inte upp vikt & sånt.
Jag har också en massa frågor som jag ska få lite svar på.
Måste säkert få en nål-jäkel i armen som varje gång, men det är väl bara att vänja sig!

Denna fredagsmorgon har varit full med aktivitet.
Jag har nämligen redan bakat!
Vad jag bakade får ni se nästa vecka tror jag.
Det var något väldigt speciellt till Andrews jobb :)

Usch vad elakt det är med cliff-hangers!
Förlåt.
Men jag kunde inte låta bli.

Nu ska jag sticka iväg & se hur många kilon jag gått upp.
Hepp hepp!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför nål? Kram

2011-10-28 @ 17:31:02
Postat av: Hannah

Jag vill ha kaka :P

2011-10-29 @ 15:09:58
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0