Drömmar

Vaknade imorse & gick ut med hunden.
På promenaden funderade jag lite på vad jag skulle blogga om när jag kom tillbaka.
Kom då på att jag faktiskt tog massa kort på lägenheten igår som jag borde lägga upp.
Väl hemma går jag igenom mobilkameran.
Inga kort?
Blir lite frustrerad & tror att kameran är trasig.
Försöker febrilt hitta vart alla fina bilder tagit vägen.
Försöker minnas när jag tog korten..?
Ja just det.
Jag minns inte när jag nog korten.
För korten var inte tagna!

Jag har drömt att jag fotat här & där till er!

Suck.

Så nu blev det inget roligt bild-inlägg på våran crib.
Sorry

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kanske var en reminder om att du borde fota snart ;)

Kommer ni bo kvar förresten?

2011-10-25 @ 18:07:15
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah - Åh jag vet jag veeeet! haha.

Vi kommer bo kvar tills vi hittar något annat.. :) Planerna hänger lite löst för tillfället..

2011-10-26 @ 03:35:23
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0