I'm back!

Nu är jag hemma igen.
Efter världens längsta res-dag, kom Andrew & hämtade mig på JFK.
Som jag har saknat honom!
Och sen åkte vi raka vägen hem till älskade lilla Mally som skuttade upp & ner till taket av glädje.
Fina fina familjen.

Jag somnade med en gång ungegär.
Åt lite mat.
Sov igen.
Så väldigt trött är jag!

Men det finns ingen tid över att sova nu.
Jag har redan strosat runt lite med MooBean & jag ska själv göra mig iordning för jobb.

Saknar redan familjen & Sverige, men det är väldigt skönt att vara hemma.


Här kommer lite kort från mammis mobil.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ha! Jag har sprungit vårruset där det sista fotot är taget!! :P

(ÄLSKAR din stil på första fotot!!!)

2011-10-11 @ 15:07:30
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0