Jet lag

För första gången i mitt liv har jag jet lag.
Hemsk är den.
Jag är så trött & mår så illa att jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Stackars människor som alltid känner såhär när dom reser.
Tur är väl att jag kan somna in fint efter middagen & sova ända tills klockan ringer imorgon.
Dagen till ära har jag lagat köttfärsås.
Andrew får annan mat.
Jag var verkligen tvungen att ha köttfärsås.
Min kropp skriker efter speciell mat nu igen.
Och jag mår illa av massa lukter vilket är nytt.
Eller. Det är inte helt nytt, men jag är extremt känslig & känner mig extremt illamående om jag inte tycker om en doft.
Inte skoj!
Tänk att graviditet är så himla glatt & underbart, men ändå så jäkla jobbigt.
Det är så mycket småsaker som smyger sig på & gör vardagen lite mer omständig.
Nåväl.
Det är lillkorven värd. Jag skulle göra allt för min lillkorv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0